Yeşilyurt Belediye Başkanı İlhan Geçit’in eşinden Öğrencilere Ramazan Dayanışması

Yeşilyurt Belediye Başkanı İlhan Geçit’in eşi Neşe Geçit“Yeşilyurt’ta Ramazan Kimseye Gurbet Değil” sloganıyla anlamlı bir etkinliğe imza attı. Malatya’daki üniversitelerde öğrenim gören ve KYK yurtlarında kalan öğrencilerle bir araya gelen Neşe Geçit, Ramazan Ayı’nın bolluk ve bereketini paylaşmak amacıyla öğrencilere aşure ikramında bulundu.

Ramazan’ın Paylaşma ve Dayanışma Ruhu Ön Planda

Düzenlenen etkinlikte, Ramazan ayının birlik ve beraberlik ruhuna vurgu yapılarak, şehir dışında öğrenim gören öğrencilerin kendilerini yalnız hissetmemeleri için destek olmanın önemine dikkat çekildi.

Neşe Geçit, etkinlikte yaptığı konuşmada, “Yeşilyurt Belediyesi olarak her zaman gençlerimizin yanındayız. Onların burada kendilerini bir aile ortamında hissetmeleri bizler için çok kıymetli. Ramazan Ayı’nın bereketini hep birlikte paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.” dedi.

İlhan Geçit’ten Destek Mesajı

Yeşilyurt Belediye Başkanı İlhan Geçit ise yapılan etkinliğe ilişkin, “Ramazan, paylaşmak ve dayanışmaktır. Gençlerimizin kendilerini gurbetten uzak hissetmeleri için her fırsatta yanlarında olmaya devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

Etkinlik sonunda öğrenciler, gösterilen ilgiden dolayı memnuniyetlerini dile getirirken, Ramazan ayının sıcaklığını ve bereketini hissettiklerini belirtti. Yeşilyurt Belediyesi, sosyal yardımlaşma ve dayanışma ruhunu yaşatmaya yönelik etkinliklerine Ramazan ayı boyunca devam edecek.